söndag 20 oktober 2013

Tema - inriktning

Jag har funderat en hel del kring vilken inriktning jag ska ha i arbetet. Det tog avstamp i att jag kände för att fokusera på kommunikation. Sen har jag tänkt vidare och hamnade då i vänskap, relationer och identitet. Detta är ständigt aktuellt och engagerande såväl i mitt yrkesliv som i mitt privatliv.

Nu har jag låtit tanken gro ett par dagar. Det mest förutsägbara vore kanske att rikta in sig på sociala medier som identitetsskapare. Men kan jag göra en personlig vinkling på det? Jag tillåter mig att irra runt i statusbegreppet en stund tror jag. Det är så roligt, eftersom ordet status helt har fått en ny bredd i sin innebörd de senaste åren.

1 kommentar:

  1. Ordet status är viktigt för många, inte enbart elever. Jag frågade mina 5:or om ordet "status". Att ha en egen iPhone...
    Det ska bli spännande och följa dina tankar.

    SvaraRadera