lördag 7 december 2013

Säcken har nu knutits ihop

Vilka fina möten jag fick vara med om genom min gestaltningsredovisning! Jag blev väldigt rörd över hur generöst gruppens medlemmar bjöd på sig själva genom aktivt deltagande i att sätta fast sina figurer och därefter i sina beskrivningar av hur man hade tänkt kring sin placering. Tack allihop!

Här nedan kommer några få bilder från gestaltningen på redovisningsdagen. Därmed har nu säcken knutits ihop kring min variant av statusuppdatering på nätet med denna analoga lägesrapport i nät. 

Det var så inspirerande att få ta del av alla andras redovisningar. Jag ser verkligen fram emot nästa gestaltningsuppdrag. Det här var jättekul!!!



Helheten av kursdeltagarnas lägesstatus. Betydligt mer utspridda och enskilda lägen än kollegornas i arbetslaget. Hör det samman med hur inarbetad relationen i respektive grupp hunnit bli, eller är det en slump?



I mitten har vi tre figurer satta som strålar ut från centrum. 
En hänger helt upp-och-ner.



Några balanserar på rotsystemet, någon med fötterna fast förankrade. 
En annan gungar i bakgrunden, utanför ramen.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med alla figurer. Ser fantastiskt ut, hade önskat att jag var där och fick ta del av dina figurer.. Kommer säkert fler tillfällen.

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag önskar att jag fick se allas och din gestaltning!

    SvaraRadera